Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

söndag 1 september 2013

Arg, jag? Jag är väl fan inte arg?

Idag blev jag arg... Igen...

Det är ett återkommande tema faktiskt. Jag råkade öppna Aftonbladet... De journalistiska kvaliteterna som uppvisas av denna avträdets publikation är ta mig fan obefintliga. Skillnaden mellan Aftonbladet och Hänt i veckan är att Aftonbladet gissar vädret på baksidan. Nää nu räcker det, har deletat appen, tagit bort bokmärket och rensat historiken... Never again!

Jag fick en SvD pren av Bredbandsbolaget, skillnaden i journalistik är som mt fuji ungefär. Dessutom är den skriven på svenska...

Inga kommentarer: