Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

onsdag 1 december 2010

Fallucka 1 - Tyra Banks


Under 1990-talet medverkade hon i ett antal avsnitt av The Fresh Prince in Bel Air, i vilken hon spelade mot Will Smith. Efter detta fick Banks helt oförklarligt en del filmroller. Tyra är även känd för att ibland ha en direktlänk mellan talcentrum och munnen, vilket resulterat i en del intressanta uttalanden genom karriären.

"Jag älskar det självförtroende som makeup ger mig."
"Jag har inte sett Eiffeltornet, Notre Dame, Louvren. Jag har inte sett någonting, men jag bryr mig inte ändå."
"Jag vet inte vad jag ska göra med mina armar. De får mig att känna mig konstig och det känns som om folk tittar på mig, och det får mig att bli nervös."


Att fröken Banks fick en egen show i TV med detta i åtanke inte så underligt, underhållningsvärdet i att lyssna på Tyra är inte helt försumbart. Att hon är vansinnigt vacker gör det inte sämre, vilket nog är tur eftersom showen i sig är sövande…

Inga kommentarer: