Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

måndag 9 juli 2012

Semestertider...

En fribiljett till smaklöshet?

Man kan tro det iaf, många semesterfirare drabbas redan första dagen på semestern av foppa-sjukan. Bara någon dag senare slår pastell-febern till.. För att efter en vecka eller två gå in i, "jag duschar inte på semestern"-pesten.. 

Min enda kommentar är:  Va fan é dé för fel på er?!

Eller nä det är inte min enda kommentar, jag har rätt mycket att säga...
Men sammanfattningsvis: Skärp er!!

Nyss passerade jag en grabb som stank så mycket svett att jag var tvungen att stanna upp ett tag och bara andas frisk luft... Blundade och tänkte på jordgubbar.. svalde frenetiskt för att motverka klökreflexen.. FY FAN!!! Äckliga människa...

Jag tror jag ska börja med en ny sport... Jag ska börja tackla alla illaluktande människor(gärna korpulenta män i 50+ ligan) med foppatofflor och för små pastellskjortor... 

I övrigt är jag ganska nöjd med att folk går på semester, morgontrafiken är helt plötsligt uthärdlig och det är ingen fredagskö på bolaget/ICA..

Nä dags att ta på hjälmen och börja tackla! Se upp där ute, Hissmannen is on the case!!

Ses på framsidan av Aftonhoran!

Inga kommentarer: