Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

måndag 2 maj 2011

Sänkt!

..så är det..

Sänkte min Golf HCP med 0.8 idag till 20.8... Tiger får fan se upp, nu kommer jag! Fast egentligen så är det mest kul, jag la av med Golfen för typ 15 år sedan och tog upp klubborna igen förra året.. sjukt va man tappar känslan fort.. resan till första sänkningen idag har varit lång och tröttsam. Man vet ju att man kan så mycket bättre, i mina bästa strunder så gick jag på HCP 11.6 och var rätt grym. Förra årets toppnotering var en 79-runda på hemmabanan som jag valde att inte regga eftersom det var helt obvious att det var en engångshändelse. Men fan va skönt det var, helt plötsligt satt det bara som det skulle jag missade inte ett slag.

Dagens runda var med mersmak, två duffade pitchar, en missad putt och ett horibelt inspel.. så bara där har vi fyra slag/poäng till och då snackar vi HCP 18.. För att inte tala om mitt utslag på hål 1.. så det finns utrymme för mer sänkningar framöver..

Härligt är det iaf.. nått nytt att fokusera på nu när man är olycklig singel igen..

Inga kommentarer: