Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

lördag 29 oktober 2011

Ibland tänker man sig inte för...

Idag tänkte jag tex att det kunde vara en bra ide att äta middag på något cafe efter att jag tränat... Vilken sjukt dum ide... Kunde inte nån bara sagt "men du, det är ju lönehelg!".. Faaaaan va folk det är, och sånt jävla liv dom för.. (jag vet, jag e gammal).. Här sitter man med magasinen filter och icon, en sjukt god latte... Och en treåring som vrålgråter rakt i mitt högeröra.. Det är ta mig fan helt omöjlgt att koncentrera sig på ett enda ord i texten.. Och jag vill bara strypa ungjäveln.. Eller kanske är det hans/hennes mor som jag ska ta av daga.. 

Om det inte vore för stans godaste cesarsallad så hade jag flytt för längesedan.. Tips: Ahlströms konditori, Cesarsallad 84:- (värd varenda öre). Kan man hävda nödvärn om man dödar ungen tro? "jag kände en stark fruktan för att jag skulle förlora förståndet, jag kunde svårtligen besinna mig... It was a mercykilling!"

Kanske lika bra att packa ihop sig och bli mentalt misshandlad av västtrafik på vägen hem istället...

Fast först ska jag ställa mig upp och vråla "Wääää!" i ansiktet på hans mamma...

Ses när polisen släpper ut mig igen!

Inga kommentarer: