Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

tisdag 18 oktober 2011

Skärp er Västtrafik ni är sämst i hela världen...

Jag tänker inte ens bli arg längre.. jag hänvisar bara till detta som är skrivet av Erik Ljungberg, handikappad resenär i Göteborg..

https://www.facebook.com/#!/notes/erik-ljungberg/32-%C3%A5r-%C3%A4r-en-l%C3%A5ng-tid/10150320537715776

Om någon vet, vem i GBG är ansvarig för upphandlingen av Västrafik? Jag vill veta så jag kan använda min bitska penna till att författa ett litet brev...

Detta är fan inte okej i Sverige 2011... skärp er, sluta leka med mina skattepengar och sköt ert uppdrag!

1 kommentar:

西雅图陈彤 sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.