Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

söndag 17 april 2011

Ibland är den bara där.... stor svart och jävligt ångestladdad.

Den följer efter oss hela livet som en ständig följeslagare, en skugga som alltid finns där.

Åldersnojan... Och ibland så är den bara där, en fet gubbjävel med ölmage och och ett finger krafsande i naveln. Och han toppar showen med en fet rap i örat på dig och viskar med hes alkisröst "Ey grabben, det e jag! Din sämre hälft"

Idag är en sådan dag... idag känner jag mig medelålders! Jag vaknade med ont i ryggen.. fattar ni?? Jag hade gubbrygg i morse!! Sen upptäckte jag att jag hade somnat i soffan på en hög kuddar, icke desto mindre hade jag fortfarande ont i ryggen.. sen tog jag mina "gubbklubbor" och gick en golfrunda... *Suck*

Nu ligger man i soffan igen och funderar på livet och annat.. Dessutom tittar jag på Mad Men eftersom jag läste att Emster köpt säsong 4...

Inga kommentarer: