Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

tisdag 8 mars 2011

Idag väder!

..fint dessutom :) sjukt fint.. sådär "Fika i solen fint"..

Men det blåser fan så att markisen utanför fönstret mest liknar ett segel, dubbelt kul eftersom jag kommer ha motvind hem med cykeln sen... Min bil har nämligen valt att jävlas med mig för tillfället... mer om det någon annan gång..

För att lägga ytterligare en nivå på dagens misär så lossade nageln på höger stortå i morse.. Det är på intet sätt någons fel att detta inträffade, jag kan bara konstatera att vi var två personer på liten yta och min tånagel lossade! Ska tilläggas att den varit både lös och kolsvart ett par veckor så det var inte helt oväntat, dock inte desto mindre klökäckligt när det hände... jag ryser fortfarande när jag tänker på det..

Fattas bara att man fått inbrott i lägenheten så är dagen komplett...

Inga kommentarer: