Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

onsdag 9 mars 2011

Vad fan menas?

Med risk för att bli en väderblogg måste jag ändå utbrista i ett gigantiskt...


"What the Dues?"

Vädret här på västkusten verkar nu ha havererat fullständigt.. vackert och blåsigt igår, innan lunch idag snöstorm, efter lunch spöregn.. undrar vad kvällen har att erbjuda? hagel? driv is? ragnarök? Annars firar jag onsdagen med en präktig migrän som jag lyckades mota i grinden innan den bröt ut.. så nu går jag omkring med en surrealistisk känsla av att ha huvudet fullt av bomull... dessutom är jag hyfsat sinnesslö som extra bonus.. tur att det snart är hemgång..

Inga kommentarer: