Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

söndag 6 mars 2011

Vart kommer allt tåludd ifrån?

..gissningsvis från folks strumpor, men varför är det alltid svart?

Och vafan gör det i duschen på Friskis? Det är som om allt tåludd i universum samlats i just friskis duschar, det är så sjukt äckligt att jag får våldsamma problem när jag ska försöka ta mig in i duschen utan att trampa på skiten.... nåja.. i jämförelse så är det ett mindre problem.. för det finns värre saker..

..mycket värre!

Så kallade rövskägg.. förklaring: ett rövskägg är "hår-skogen" mellan skinkorna på håriga gubbar.. Jag vet inte vad som är fel på dem, men nog fan gillar de att visa upp sitt äckligt håriga arsle varje tillfälle som bjuds. Om man inte är på sin vakt så passar de dessutom på att trycka upp sitt skägg i ansiktet på en, gärna med ett ben upp på bänken så att man får fri sikt... Det är så äckligt att jag får kväljningar...

Det finns regler uppsatta i gymmet för god "code of conduct", det borde finnas en regeltavla för hur man uppför sig i duschen/omklädningsrummet...

1. Skölj bort ditt äckliga ludd efter att du duschat klart.
2. Skyl dig, ingen vill se varken ditt skägg eller din skinngök!
3. Att använda kroppslotion på herrarnas är inte ok.. alls.. det är sånt vi drömmer om att tjejerna gör..
4. Stirra inte på andra mer än absolut nödvändigt, och aldrig längre ner än hakan.
5. Klaga aldrig på att det är för varmt i bastun.
6. Träningshanddukarna är inte en bastu-röv-sittduk.. folk torkar sig i ansiktet med dem ditt äckel!
7. "Never speak unless spoken to!" Jag känner dig inte!, att nicka till folk man sett förut på gymmet räcker. Jag vill inte höra din lifestory bara för att vi har skåp bredvid varandra..

Inga kommentarer: