Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

torsdag 22 september 2011

När utseendet säger allt...













Något säger mig bara att han har mycket roligare än oss andra..
Det tyckte även Filip & Fredrik som spelade in 2! avsnitt med honom.

How To Interview Gary Busey from
"Hunter S Thompson on Film"
 

Är det någon som kan tolka Hunter S Thompsons totala vansinne på vita duken så är det nog Gary, han behöver liksom inte läsa på rollen om ni förstår vad jag menar.. Gary är också en av de personer jag känner att jag vill träffa innan jag dör..

Min egen tolkning av Mr Busey är bäst tolkad av Family Guy...

Inga kommentarer: