Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

tisdag 20 september 2011

Om du fick välja....

Satt och lekte med en tanke.. om man fick sätta ihop den mest intressanta middagsbjudningen som är möjlig.. vilka 10 personer skulle du bjuda? Alla som är med måste tala sanning och alla måste svara på frågor..

Motivera dina val, minst två ska vara med för underhållningen, max 2 politiker, inga fiktiva personer (gud,jesus osv), max en diktator, max två mördare, max en sektledare.

Mitt bord skulle nog se ut såhär tror jag:

















1. Jimmy Hoffa - Jag måste bara veta vad som hände, vart gömde dom honom och vem var det som gjorde det?
2. Mickey Rourke - Han är bara en sån otroligt intressant filur, ofta gör han helt fantastiska rolltolkningar. Kan nog bli en intrerssant lifestory.
3. Arne Hegerfors - Är han lika rolig privat som jag tror så är han en av mina underhållare.
4. Orenthal James Simson (OJ) - Who framed Roger Rabbit? Mördarspot 1 fylld.
5. Gary Busey - Ytterligare en sån där filur, jag tror att han är helt totalt skogstokig vilket gör honom till underhållare nr 2.
6. Margret Thatcher - The Iron Lady, det kan bara inte bli ointressant med henne vid bordet. Politiker 1!
7. George Bush Jr - Hahahaha han kan både fylla politiker 2 spoten och som underhållare, är han så dum som vi tror ?
8. Jim Jones - Folkets Tempel, 913 personer fick sätta livet till i Jonestown... Jag har ett par frågor...
9. Charles Manson - Det är något oerhört obehagligt i has ögon.. det totala vansinnet.. Helter Skelter.. tror han fortfarande?
10. Muammar Gaddafi - Fick jag bara bjuda in en person så fick det nog bli denna galningen... Han kan ha haft det galnaste livet i historien... Fyller diktator platsen, i hård kamp med Pol Pot iof...

Fast egentligen så skulle man kunna kasta ut allihop och ersätta dem med Silvio Berlusconi... den mannen! Fick jag byta liv med någon så skulle jag välja honom...

Inga kommentarer: