Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

onsdag 7 september 2011

Trasan!

Fick en packe disktrasor i födelsedagspresent av min mamma idag...

Tack mamma! Jag väljer att inte se den bakomliggande sjukt tydliga piken!

Men så är det, nu är man 39 bast! blott ett kort steg från att bli myndig på riktigt.
Till de 101 personerna som grattade mig på ansiktsboken säger jag tack! Till de 200
som inte gjorde det ställer vi frågan... va fan menar du? är jag inte din närmaste bästaste
vän?!? Nehe... då ska jag minsan inte trycka "Like" nästa gång du postar nått! Sådeså!!

Men i den riktiga värden bakom tangetbordet så ställer man sig frågan.... måste jag bjuda
hem alla 101 på kalas nu?

Och en annan sak.. varför i hela hedenhös länkar http://www.jobsforsmartpeople.com/ till
min blogg.. Vad insinuerar ni?!?

Inga kommentarer: