Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

tisdag 2 augusti 2011

Packningsbekymmer...

Detta är troligen ett mans-problem..

Jag kan inte packa.. På fredag åker jag till Gottland (Visby) för lite semester, bra tajming eftersom det är medeltidsvecka..

Medeltidsvecka är för den som inte vet en vecka om året då Gottland (Visby) förvandlas till medeltid och alla går klädda i tidstypiska kläder. Själv planerar jag att bidra med ett par röda Converse All Stars och ett par rejäla solbrillor! Iof så har jag ett litet tunt skägg.. så lite bidrar jag..

I övrigt så planerar jag att göra så lite som möjligt. Men vad fan ska man packa?

Det är lika dant varje gång jag ska åka nånstans, jag väntar in i det sista med att packa.. Ångesten blir ju inte mindre utav att resesällskapet i stort sett redan är färdigpackad... för typ 2 dar sen.. Jag har kommit så långt att jag bokat en tvättid dagen innan.. det verkade smart.. och så har jag lagt fram kameran och objektiven.. men sen då?

Hmm.. känns som att jag skjuter på detta nån dag till.. men kalsonger behöver man tror jag...

Inga kommentarer: