Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

söndag 13 februari 2011

En Milstolpe!

Igår gjorde jag något som får rankas som en milstolpe...

Jag satt 3.5h (Marathon) på en spinningcyckel och körde ett intervallpass med pulsklocka, för er som inte kör spinning normalt sett så kan jag avslöja att det är sjukt bra träning inför "Beach 2011!".. 3.5h visade sig idag vara lite mer än man är van vid... Min mage är ett svart hål, jag äter typ hela tiden och blir aldrig mätt.. det är svårt att sätta ord på känslan i benen, men det är rätt nära växtvärken man hade som tonåring.. En sån där diffus oplacerbar krypande olustkänsla.. Har dock en sån där vansinnigt härlig känsla av att vara "fit" som fan och det firades igår kväll med en öl... sen dog jag...

Dessutom skrapade jag fram 2 x 50 pix på trisslott nyss så nu är man sjukt nöjd.. strax en lam lista som skall visa vem jag är... *gapskratt*

Inga kommentarer: