Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

tisdag 22 februari 2011

Nu känner jag att jag måste få hata lite....

Gud va skönt det är att få hata lite, riktigt bara HATA så där gränslöst...

För jag verkligen totalhatar allt som har med Big Brother att göra, jag hatar deltagarna för att de är sådana äckliga mediahoror. Jag hatar produktionsbolaget och alla som jobbar där för att de tycker det är en fräsch och kul idé, jag hatar TV4 för att de valde att plocka in skiten i rutan igen. Och framförallt så hatar jag alla jävlar som tänker titta på skiten, har ni inget bättre att göra med er tid?

Fattar ni inte att ni bidrar till fördumningen av svenska folket eftersom ni stödjer denna typ av menlösa produktioner? Det VAR ett socialt experiment FÖRSTA gången! Och vi vet vad som hände, Angelica Freij vann skiten... Gynning blev påsatt i direktsändning 2004... Nu känns konceptet urvattnat, gammalt och sjukt tråkigt... Fast det jag hatar mest av allt är att jag tidigare tyckte om Gry Forsell, hon är nu för evigt nedsmutsad i min värd... Adam Allsing kändes liksom inte lika illa, han hade redan sålt sin själ till hin håle…

Men jag antar att de jag borde hata mest är marknadscheferna på rövföretagen Stayhard, Digster, Hunk Eden, 118 800 eller vilka horföretag det nu är som väljer att sponsra skiten... För det är fan inte programidén de tycker är bra, de är bara ute efter att få exponera sitt äckliga jävla företag i direktsändning... fy fan... detta är bara en hittills laglig form av slaveri och prostitution.
En fråga dyker upp i mitt sinne... Om TV4 nu överväger att ta bort porren från sin systerkanal Canal+, hur motvierar man då att sända prostitution på TV11? Positivt är dock att det sänds på just TV11, en så pass obskyr kanal att få människor har den i sitt kanalutbud…
Nej jag säger som Brandsta City Släckers:
Kom och ta mig långt härifrån (KLAPP KLAPP)
långt härifrån (KLAPP KLAPP), långt härifrån
Ja, kom och ta mig långt härifrån (KLAPP KLAPP)
kom ta mig långt härifrån”

Inga kommentarer: