Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

onsdag 15 februari 2012

Das spellista!

Sitter och filar på en spellista..

Jag ska vara med och köra ett nytt spinningpass om några helger och musiken börjar så sakterliga växa fram till något som kan liknas vid ett genomtänkt pass.. På Söndag har vi bokat anläggningen i 4h för att jobba igenom listorna, det blir lite musik när man ska fylla 3h... Min sektion är 1h och jag har musik som räcker till 3.5h, så för tillfället används motorsåg i spellistan..

Sjukt cool idé att köra 3h till nattklubbsmusik.. tydlig beat och upplyftande.. saknas bara lite gobolights och annat.

Lovar att återkomma med den färdiga produkten efter helgen.. Kommer även att fota lite under själva passet när det väl blir av.

Just det ja.. jag har blivit antagen som Friskisledare i spinning, vilket innebär en massa spännande utbildningar och nya vänner. Vilka underbara människor det är som väljer att bli ledare på Friskis, nästan helt gratis ger de bort sin tid för att inspirera motionärerna... jag trivs som fisken i vattnet och bara älskar det!! Jag har redan bekantat mig med ett par av de gamla ledarna och jag inser ju hur sjukt lik jag är dem... Det är ändå rätt spännande att man dras till varandra. Det kan man säkert forska och doktorera på...

Inga kommentarer: