Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

onsdag 22 februari 2012

Skrivarjävel...

Mitt hat känner ingen gräns just nu...

För 5 minuter sedan stod jag med en hammare lutad över den, jag övervägde huruvida tillfredsställelsen av att slå sönder skiten var värd priset för färgpatroner, papper och en asdyr skrivare (som jag förvisso fått gratis)...

Men så kryper snålheten över mig.. 

...så jag beställer väl en tredje färgpatron och "hoppas" att det ska lösa problemet med 0 röda pigment i utskrifterna. Men sen..... sen mina vänner... ska det bli mig ett sant nöje att utkräva hämnd om det inte hjälper..

Inga kommentarer: