Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

onsdag 8 februari 2012

Sean Banan .. The Movie



















..varför? Vad har vi gjort för ont för att förtjäna detta??

Och VEM tyckte att detta var en bra idé? Sean Banan i afrika.. Någonting får mig att tänka på vita män målade med skokräm i ansiktet svarandes till namnet "boy". Tintin i Kongo känns inte helt avlägset..

Även rollistan får mig att tveka: Sean Banan, Kicki Danielsson, Dr Alban och knarkaren Johannes Brost.

Jag förväntar mig att uppgöljaren kommer heta Sean Banan svingar sig i en Lian.. Eller varför inte Sean Banan i Sibirien.

EDIT: I vilket fall som helst så har min sjuka hjärna börjat fila på filmmusiken:
"4 Öl och en lina kola, go bananas till Albans beat..."

Inga kommentarer: