Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

fredag 22 oktober 2010

CHOCKEN!!















Jag är helt chockad! Jag är så chockad att jag nog måste gå och ta chockledigt resten av denna chockerande dagen för att klara av att chockmysa i min chocksoffa ikväll.

Chock, chockelichockchokchockchock.. så nu har jag använt sönder ordet för all framtid. Nu kanske aftonbladet kan börja använda andra ord i svenskan istället... Men det blir väl bara fel igen antar jag något i stil med: "Terrorbeskedet, Implosionsbeskedet eller varför inte MAXIbeskedet så kan ICA börja sponsra..."

Inga kommentarer: