Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

måndag 25 oktober 2010

Nej! Nu mår jag illa igen...

Dagens Metro (25/10) bjuder på en artikel du bara inte får missa, han har samlat navelludd i 26 år!! Vi ska prata fetischer någon annan dag, men var ligger nyhetsvärdet i att någon tokäcklig gubbe samlat navelludd alldeles för länge för att det ska vara ok? Jag blir mest illamående när jag tänker på det, frågan är om han använder det som raggningsknep på krogen…
”Du snärtan! Ska du med hem och lukta på mitt navelludd?”
Och han ska tydligen göra en kudde av det. Nej nu mår jag hysteriskt illa igen…

Inga kommentarer: