Mannen som inte kunde hålla käften

Superhjälten som slåss mot hissar och levererar obekväma sanningar, åskådningar, fantasier och lite vita lögner. Allt levererat med glimten i ögat, en skopa humor och kvävd ilska över den omilda verklighet vi lever i.

torsdag 14 oktober 2010

Tänk så vackert Göteborg kan vara

Idag hade man en sån där härlig dag. Solen lyste ljuvligt höstkall, ni vet sådär så att den delen av kroppen(oftast röven) som är i skuggan är totalt genomfrusen medans solsidan är svettvarm. Solbrillor på och latten klistrad i näven spatserar man runt och kikar på folk i rusningstrafiken. Själv var man ju ute i god tid som vanligt, det där med att stressa är inte min grej... alls. Idag var det konferens, så här i efterhand en av våra bättre.

Jag vet att det är lite tidigt att utmana ödet, men verkligheten har inte hämnats på mig idag. Det är ju som sagt några timmar kvar, men jag känner mig som en vinnare idag!

Inga kommentarer: